קופסאות היופי, כבר הפכו לדבר שבשגרה בעולם כולו. מדובר בקופסאות בהם ישנם מוצרים (בד"כ בגודל נסיעה) להתנסות במחיר סמלי, כך מי שמתקשה לקבל דוגמיות תוכל להתנסות ולקנות בסוף רק את מה שהיא אהבה. למעשה הקוספט התרחב בעולם חברות האיפור והטיפוח הוציאו ערכות התנסות במחיר סמלי שהן משווקות לבד, ישנן קופסאות שמוכרות כמה מוצרים בגודל מלא אך הן זולות בגלל שהקניה נעשית במרוכז וישירות מהיבואן, גם קופסאות שאינן יופי נמכרות, כך למשל תוכלו למצוא בחנות ספרים שמוכרים קופסא לפינוק זוגי הכולל תו לארוחה במסעדה תו אחר לסוף שבוע זוגי ביית מלון וכו' קופסא לספורטאי, קופסא לטכנאי מחשבים, וכך צצות להם קופסאות כמו פטריות שהפכו למעשה לשיטת השיווק החדשה בעולם. במקום לפרסם מוצר ולשלם הון תועפות פשוט מוכרים אותו במחיר היכרות בקופסא וכשהלקוח מתמכר הוא חוזר. החברות מרויחות מן הפרסום, ואנחנו מהמחיר, בסופו של דבר כולם מרוצים (חוץ ממשרדי הפרסום?)
בארץ הרעיון מגיע קצת באיחור, אבל בכל זאת הוא החל להגיע וברצוני היום לספר לכן על מיזם חדש שיתחיל לשווק בעוד כחודשיים-שלושה קופסאות יופי חדשות בשם הגלאם גורו . תיאור החברה? בבקשה:
בכל חודש, ה"Glam Guru" שולחת את הטרנדים החמים לבית או למשרד ומשתפת את סודות היופי שלה עם הקהילה באתר. כל זאת במטרה שכל אחת מחברותיה תהפוכנה להיות "גלאם גורו" בעצמן. כל אחת שהופכת להיות "Glam Guru" משתתפת יחד איתה באירועים, הגרלות שונות, כתיבת חוות דעת על מוצרים, שיתוף תמונות של עצמן ושל ה "Glam Guru" עם מוצרי המותג שלכם ועוד...בכל חודש מקבלות מנויות "Glam Guru" חבילה ובה מבחר מוצרים של מותגים יוקרתיים מוכרים וכן מותגים יוקרתיים חדשים לביתן או למקום העבודה שלהן. מוצרי הקוסמטיקה והטואלטיקה הינם בגודל "Travel Size" וכן בגודל מלא. הלקוחות יקבלו הפתעות מתחלפות אשר יכללו אקססוריז שונים וכן שוברי הנחה של מותגי קוסמטיקה ואופנה, בכל חודש וחודש.
אתר "Glam Guru" יוצרת קהילה אשר מהווה מקור ידע בנושאים בהם ה-"Glam Guru" מתמחה, קהילה שכל חברה בה הופכת ל"כוהנת יופי" ומזמינה את חברותיה להיות כאלה גם.
"Glam Guru" מציגה תוכן מקורי וחדש באתר שלה אודות המוצרים שנשלחו באותו החודש ללקוחות, ואותם היא מקדמת עבורכם. היא נותנת עצות יופי, מפרסמת סטייליסטיות, מאפרות מהשורה הראשונה וסלבריטאיות אשר כולן רוצות ללמוד ממנה ולהיות כמוה.
לחברות קהילת ה"Glam Guru" ניתנת האפשרות לחוות דעתן על המוצרים שקיבלו להתנסות בהם, להשתתף בתחרויות נושאות פרסים, להעלות "פוסטים" עם עצות יופי משל עצמן ועוד. כל תרומת מידע או צירוף חברות חדשות לקהילת "Glam Guru" תזכה אותן בנקודות אשר עם שימושן יוכלו לרכוש מוצרים בחנות הוירטואלית או חבילה נוספת במחיר מוזל.
חנות וירטואלית "Glam Guru" :בעקבות התנסויות מוצלחות של המוצרים בגודל המיוחד אותם קיבלו הלקוחות, יפנו הלקוחות לחנות הוירטואלית באתר, וירכשו בגודל מלא את המוצרים אותם אהבו. ההזמנה תהיה דרך האתר אשר יהווה "מתווך" בין חברות הקוסמטיקה ללקוחה.
www.glamguru.co.il
אלו הן הבטחותיה של החברה, אם לומר לכן את האמת אני די סקרנית באשר להמשך, אבל אני יכולה לומר שאם מדובר באיפור וטיפוח זה כבר נשמע מעניין, נחיה ונראה אז להתראות בעוד חודשיים-שלושה, ותעשו טובה גלאם גורו, תפתיעו אותנו לטובה, טוב?
אהבתן את הרשומה? אתן מוזמנות להשאיר הערה אחת או שתיים או שלוש, אם יש לכם זמן אתן יכולות להירשם כמנוי לבלוג בצד בסרגל השחור, ואם נשאר לכן עוד שניה אז אתן מוזמנות לפרגן בלייק בעמוד הפייסבוק שלי.
אהבתן את הרשומה? אתן מוזמנות להשאיר הערה אחת או שתיים או שלוש, אם יש לכם זמן אתן יכולות להירשם כמנוי לבלוג בצד בסרגל השחור, ואם נשאר לכן עוד שניה אז אתן מוזמנות לפרגן בלייק בעמוד הפייסבוק שלי.
את לא חושבת שזה קצת לא יפה לפרסם פוסט שמעתיק במדויק מידע יבש עליהם יום אחרי שפרסמתי עליהם פוסט?
השבמחקלא העתקתי אותך, פשוט קיבלתי את אותו מידע יבש ההקדמה היא שלי לגמרי, ואת תיאור החברה שלחה לי החברה עצמה כפי שהיא כנראה שלחה גם לך.
מחקובכל מקרה - הפוסט שלי פורסם לפנייך, עם השקעה רבה. את עשית קופי-פייסט לכל המידע היבש והוספת כמה שורות. לא הגון בכלל וקצת חוצפה לדעתי.
מחקאוקיי אז לפוסט שלך יש תאריך וכולן יודעות עכשיו שעשית גזור הדבק יום לפני, כל הכבוד! אבל את צודקת אני אנסה להימנע מלפרסם הודעות יבשות מיח"צ פעם הבאה, אולי אפילו אני אמציא משהו? למה לא? קופסא בגודל של כדור פורח בעננים עם אלפי מוצרי איפור שנוחטת היישר לבית בחינם! נשמע מעניין...
מחקאני לא עשיתי גזור והדבק, את מוזמנת לקרוא את הפוסט לפני שאת אומרת שטויות.
מחקתפרסמי כמה הודעות יבשות של יח"צ שבא לך, רק לא אחרי שראית אותן כתובות יפה בבלוג אחר. בתור בלוגרית את צריכה לכבד בלוגריות אחרות, זה לא סקירה -אישית- על מוצר מסויים ואפילו לא על מותג. פשוט הבאת פה מידע יבש בצורה משעממת יום אחרי שאני עשיתי את זה יפה. הייתי ממליצה לך לחשוב פעמיים לפני שאת עושה שוב דבר כזה.
גלי, את ממש מגזימה עם ההתקפה הזו עליה. מי ישמע, אז היא כתבה פוסט על אותו נושא שאת כתבת, אז מה? זה כמו שבלוגרית שכתבה פוסט על גלוסיבוקס תתעצבן שעוד מליון בלוגריות אחרות כתבו פוסט על גלוסיבוקס באותו זמן.
מחקכולכן מקבלות באותו זמן את אותם המיילים והמוצרים מהיח"צ, אז מן הסתם הפוסטים יחפפו אחד את השני. זה לא שהיא העתיקה ממך. בתור אחת שלא קיבלה את המייל הזה, אז כן, היה לי מעניין לקרוא את הפוסטים של שתיכן. זה ממש מגוחך ואבסורדי שאת דורשת ממנה לא לפרסם פוסטים על נושאים שאת כתבת עליהם. זה הבלוג שלה והיא תכתוב על מה שבא לה. לא בא לך בטוב פוסט עם מידע יבש, אל תקראי אותו!
זהו, הוצאתי הכל. ממש הרתיחה אותי המתקפה שלך עליה. אני מאוד נהנית מהבלוג הזה והתגובות שלך סתם עצבנו אותי.
העניין הוא שאף אחד לא קיבלה אימייל כזה. זה לא אותו דבר כמו פוסט על גלוסי כי לגלוסי כרגע יש מוצרים שונים וכל אחת מקבלת קופסה אחרת וגם נותנת חוות דעת אישית.
מחקמצטערת שהתעצבנת, אבל היה חשוב לי להגיד לברוריה מה דעתי .. ואיך שהיא הגיבה מעצבן אפילו יותר. בעיקר כשהיא טוענת שאני עשיתי קופי פייסט כשהיא זו שעשתה את זה ואומרת את זה סתם עליי, כי אני כן משקיעה בכל פוסט ופוסט.
הבלוג שלך מושקע ומהנה ואני קוראת את הפוסטים שלך באופן קבוע. תאמיני לי שהיה מציק לך אם היו מפרסמים יום אחרייך פוסט שכולל את אותו המידע בדיוק, בלי לחדש שום דבר.
אוקיי גלי אני מאוד מבינה שזה מעצבן, וכן זה קרה לי שכתבתי על משהו ואז ראיתי יום למחרת את אותו הדבר בבלוג אחר אבל אין מה לעשות. אנחנו לא ממציאות. הקולקציות שיוצאות הן אותן קולקציות, החברות אותן חברות, ואני דוקא כן קיבלתי מייל אז את השקעת ואני רק כתבתי הקדמה ולא שיניתי שום מילה מפרופיל החברה, אז מה? סה" גם הפוסט שלי וגם שלך לא עושה שהקוראות שלנו אוהבות אותנו יותר, אם תשימי לב הן אוהבות יותר לקרוא פוסטים אישיים עם התנסיות שלנו, כי קולקציות גם הן יכולות למצוא ברשת וגם חברות חדשות, לך יש בלוג נפלא (ולא, לא קראתי את הפוסט שלך אז אולי באמת לא עשית גזור הדבק) וגם לי. ושתדעי אם אני כותבת משהו שראיתי בבלוג אחר אני תמיד כותבת שם כתובת וכ' את יכולה לדפדף בבלוג שלי אחורנית ולבדוק. גם כאן לא מחקתי את התגבות שלך כי מגיע לקוראות לדעת שכתבת על זה לפני, זהו. על דבר אחד לא אתנצל: על זה שפרסמתי מידע שנשלח לי למייל זו זכותי וגם זכותי לעשות גזור הדבק לכל מידע שיוכל לעניין את הקוראות שלי.
מחקגם אני קיבלתי במייל הודעה על הקופסא החדשה.באצץ רק מידע יבש. נראה לי שהם שלחו את זה לקהל הלקוחות של גלוסי. האמת, הם לא אמרו מחיר וכל מידע רלוונטי אחר אלה משהו כללי ויבש ובדף שהם צרפו היה רק את התמונה כפי שהיא מופיעה פה וזה לא היה מספיק עבורי כדי ליצור ענין אמיתי. נחכה לעוד פרטים רבים ואז נחליט :)
השבמחקבהמשך לתגובה הקודמת שלי, עכשיו ניזכרתי בדיוק איפה ראיתי את המודעה. לא במייל. אלה בפורום איפור וטיפוח באתר תפוז.
השבמחקאני קיבלתי למייל, אני לא יודעת שום דבר מלבד המידע היבש שכתבתי פה על החברה, מה שיותר עניין אותי היה מה שכתבתי בהקדמה: צורת הפרסום החדשה שנותנת לנו הלקוחות אפשרות להתנסות במוצרים בין אם זה בקופסת יופי, בין אם זה בערכת התנסות, ובין אם החברה שולחת דרך תחרות היא עושה מעיתונות אתר או פייסבוק, לגבי החברה הזו כמו שכתבתי אני אשמח אם יפתיעו אותי לטובה אבל נתראה בעוד שניים שלושה חודשים...
מחק