catch me

מי לא מכיר את הבישום של קאשרל עם נואה שממשיך לככב כבר למעלה מ10 שנים, לאו דאדן, אמור אמור, אנאיס ועוד בשמים ששברו קופות כמעט התחלתי להתייאש מלחכות שהחברה תוציא בושם חדש ופתאום זה מגיע ללא כל התראה מוקדמת:קאשרל משיקה את הבושם החדש לאישה Catch me - שיקוי מודרני של פיתוי אמיתי. האישה ש לCatch me… היא אישה צעירה, טבעית, ספונטאנית וקוקטית, עם חוש הומור מפותח. החיוך שלה הוא נשק הפיתוי הראשון שלה. היא מעיזה לשחק. היא מקבלת בגאווה את הצורך שלה להשתובב בתקופה זו של חייה כאישה צעירה. בושם לאישה בניחוח רענן וחושני לאישה המפתה, השובבה והנועזת.



· Catch me – בושם מפתה המעורר רצון עז "לחטוף" אותו.

· Catch me- מבטא את פריחת התפוז, המייצג באופן מושלם את העליזות והשובבות של הבושם.

· Catch me - עיצוב הבקבוק מזכיר תכשיט נשי ואלגנטי. זכוכית דקה ויוקרתית המכילה נוזל פיתוי סגול חושני ומפתה, חתומה בפקק בועתי מתכתי וזוהרת כיהלום נוצץ.

· האישה של Catch me צעירה, עצמאית, נטולת דאגות, כבר חוותה את האהבה הראשונה, אך עדיין לא מוכנה למחויבות... הגיעה לגיל בו הכל אפשרי, בו כל הכיבושים ברי השגה. 

הקמפיין


הלילה עוד לא נגמר. כמו תמיד הכל סובב סביבה: החיוך המפתה והמקסים שלה, תנועות הגוף העדינות הנוגעות ומתריסות. לפתע הדמות המתוקה הזו בורחת. במרוצתה, רגליה היחפות מלטפות את הדשא הרטוב. מרדף לאור ירח בתוך ניחוחות הפארק. היא מזהה את הקולות שלהם, מנחשת את צעדיהם...

הם מתקרבים. היא בורחת. רצה. צוחקת. היא אוהבת את הידיעה שהם רודפים אחריה. בשעות הבוקר המוקדמות, כולם כאן, והלב פועם מהר יותר...

"תפוס אותי... {Catch me…} אם אתן לך!"



עם הקמפיין המפתה, הדינאמי והחדש הזה ממשיך ז'אן-בפטיסט מונדינו, הבמאי במרוץ שלו לצידה של קשארל. כשהוא מגייס את חוש ההומור והרגישות שלו. הבמאי המוכשר שאף לבטא את כוחו של הפיתוי, כוח שקשה לעמוד בפניו, הכוח של נשים צעירות, המשתמשות בו באופן כל כך טבעי: צעירות, לא נערות אבל עדיין לא מבוגרות, עצמאיות, אבל נטולות דאגות, רחוקות מאהבתן הראשונה אבל עדיין לא מוכנות למחויבות... הן הגיעו לגיל בו הכל אפשרי, בו כל הכיבושים אפשריים. הן מובילות בשובבות את הגברים למרוץ של תשוקה, מערבולת של הנאות: Catch me… "תפוס אותי..."!

ניחוח הבושם – רענן, חושני וצעיר


דומיניק רופיון אחד מרוקחי הבשמים המובילים בתעשיית הבשמים העכשווית, מעצב את Catch me…: פריחת תפוז מלאה בהפתעות. בושם מרענן וחושני, עם תו מרכזי של פריחת התפוז המסמל נשיות, טבעיות ורעננות טהורה. בלב הבושם נגיעה של חלב שקדים מענג ותווים של מנדרינה. ניחוח עצי של ענבר מגביר את התשוקה עם תווים חמים ועוטפים. התוצאה היא תענוג צרוף: קליל וממכר, תמים ומפתה, מרענן וחושני. הוא מזכיר באופן מושלם את הרעיון של עליזות שובבה.

עיצוב הבקבוק

פטריק וייה PATRICK VEILLET יועץ שיווקי יצירתי, מעצב, מאייר ומפתח של מרחבים ותדמיות, הוא האיש מאחורי הבקבוק הייחודי של Catch me. כל צד בקופסא ובבקבוק מסמל משהו. מענג ומפנק, כמו פרי המחכה שיקטפו אותו. ריכוז של רגשות, תחושות של רוך קימורים שופעים ואלגנטיים. עיצוב הבקבוק מזכיר תכשיט נשי ואלגנטי. זכוכית דקה ויוקרתית המכילה נוזל פיתוי סגול חושני ומפתה, חתומה בפקק בועתי מתכתי וזוהרת כיהלום נוצץ. הקונטרסט בין מתכת לזכוכית, הניגוד בין החומרים ועיצוב הבקבוק, שעוצב בהשראת סביבון שובב הנע לכל עבר.
מחירים מומלצים לצרכן: (לפני הנחות ברשתות)

50 מ"ל – 458 ₪

80 מ"ל – 522 ₪

תגובות

  1. וואו,הבושם האהוב עליי הוא ה-"או דה-עדן" והדבר הכי מבאס הוא שהם לא מייצרים אותו יותר... באסה איתם. אולי הבושם הזה יהיה תחליף מתאים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה